Najczęściej zadawane pytania dotyczące zamówień
Czy moje zamówienie zostało wysłane?
Informacje o wysyłce będą dostępne dzień po wysłaniu Twojego zamówienia. W większości przypadków produkty są przetwarzane i wysyłane w ciągu 24 godzin od otrzymania zamówienia. Kliknij Śledzenie zamówienia, aby uzyskać więcej informacji.
Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Kliknij Śledzenie zamówienia, aby przejść do strony „Śledzenie zamówienia”. Wpisz swój adres e-mail oraz numer zamówienia podany w e-mailu potwierdzającym, a następnie kliknij przycisk Wyślij, aby uzyskać informacje o wysyłce swojego zamówienia.
Co zrobić, jeśli moje zamówienie nie dotrze?
Prosimy o odczekanie do 10 dni roboczych na dostarczenie zamówienia. Jeśli nadal nie dotrze, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Odpowiemy na Twoje zapytanie w możliwie najkrótszym czasie.
Czy mogę zmienić zamówienie po jego przetworzeniu?
Zazwyczaj zamówienia nie mogą zostać zmienione po ich złożeniu. Jeśli jednak skontaktujesz się z nami natychmiast po złożeniu zamówienia, postaramy się wprowadzić zmiany. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, nie możemy go zmienić.
Potrzebuję kopii paragonu/faktury.
Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta i podanie informacji, że potrzebujesz paragonu lub faktury. Prześlemy Ci ją drogą mailową.