Status zamówienia

Czy moje zamówienie zostało wysłane?

Informacje o wysyłce będą dostępne dzień po wysłaniu Twojego zamówienia. W większości przypadków produkty są przetwarzane i wysyłane w ciągu 24 godzin od otrzymania zamówienia. Kliknij Śledzenie zamówienia, aby uzyskać więcej informacji.

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Kliknij Śledzenie zamówienia, aby przejść do strony „Śledzenie zamówienia”. Wpisz swój adres e-mail oraz numer zamówienia podany w e-mailu potwierdzającym, a następnie kliknij przycisk Wyślij, aby uzyskać informacje o wysyłce swojego zamówienia.

status zamówienia

Co zrobić, jeśli moje zamówienie nie dotrze?

Prosimy o odczekanie do 10 dni roboczych na dostarczenie zamówienia. Jeśli nadal nie dotrze, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Odpowiemy na Twoje zapytanie w możliwie najkrótszym czasie.

Czy mogę zmienić zamówienie po jego przetworzeniu?

Zazwyczaj zamówienia nie mogą zostać zmienione po ich złożeniu. Jeśli jednak skontaktujesz się z nami natychmiast po złożeniu zamówienia, postaramy się wprowadzić zmiany. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, nie możemy go zmienić.

Potrzebuję kopii paragonu/faktury.

Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta i podanie informacji, że potrzebujesz paragonu lub faktury. Prześlemy Ci ją drogą mailową.