Co to jest RMA?
RMA to skrót od Return Merchandise Authorization (Autoryzacja Zwrotu Towaru). Klienci, którzy chcą zwrócić produkt(y), muszą złożyć wniosek o RMA. Po autoryzacji RMA klienci mogą zwrócić produkt(y), drukując adres zwrotny na etykiecie.
Procedura RMA
- 1Po otrzymaniu produktów od nas, prosimy o właściwe przechowywanie opakowania. Jest to konieczne w przypadku przyszłego zwrotu wadliwego produktu.
- 2Złóż formularz wniosku lub wyślij e-mail do naszego działu obsługi klienta, aby uzyskać numer RMA. Będziemy wdzięczni za podanie imienia, adresu e-mail, numeru telefonu i faktury. Wyślemy Ci numer RMA e-mailem.
- 3Spakuj oryginalne opakowanie ze wszystkim, co otrzymałeś. Brak jakichkolwiek oryginalnych komponentów może spowodować odmowę wymiany lub zwrotu.
- 4Prosimy o wyraźne napisanie numeru RMA na zewnątrz opakowania i odesłanie go do nas. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek konsekwencje wynikające z niezaznaczenia numeru RMA. Prosimy pamiętać, że klient jest odpowiedzialny za ewentualną utratę przesyłki. Możesz ubezpieczyć przesyłkę, aby zminimalizować potencjalne straty.