Śledzenie zamówienia

Dziękujemy za złożenie zamówienia u nas. Informacje o wysyłce będą dostępne następnego dnia po wysłaniu przedmiotu. W większości przypadków produkty będą przetwarzane i wysyłane w ciągu 24 godzin od otrzymania zamówienia.

Odwiedź naszą stronę statusu zamówienia, aby uzyskać więcej pytań dotyczących statusu zamówienia.

Wprowadź swój adres e-mail używany do zamówienia, a następnie kliknij przycisk Prześlij i możesz uzyskać informacje o wysyłce dotyczące swojego zamówienia.


Dziękujemy za wybranie naszych usług! Jeśli właśnie złożyłeś zamówienie, pamiętaj, że aktualizacja zapytań o zamówienia może zająć trochę czasu. Zazwyczaj po wygenerowaniu zamówienia w systemie, jego pomyślne sprawdzenie zajmuje około 5-10 minut.

Prosimy o cierpliwe oczekiwanie i sprawdzanie poczty e-mail w tym czasie. Wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia tak szybko, jak to możliwe. Jeśli po upływie tego czasu nadal nie możesz znaleźć swojego zamówienia, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, a my z przyjemnością Ci pomożemy.


Jeśli potrzebujesz faktury, możesz ją uzyskać, klikając przycisk „Pobierz fakturę” po śledzeniu zamówienia. W przypadku jakichkolwiek pytań, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta.